20 de de maig de 2017
Repte solidari 12 h natació
El proper dissabte 20 de maig la piscina coberta municipal Aqua Picanya organitza un important esdeveniment solidari lúdic-esportiu amb l'objectiu de recaptar fons per a ajudar a les famílies que lluiten contra la malaltia de Von Hippel-Lindau. Tots els fons recaptats aniran destinats a l'associació Aliança espanyola de famílies de Von Hippel-Lindau.
El proper dissabte 20 de maig la piscina coberta municipal Aqua Picanya organitza un important esdeveniment solidari lúdic-esportiu amb l'objectiu de recaptar fons per a ajudar a les famílies que lluiten contra  la malaltia de Von Hippel-Lindau. Tots els fons recaptats aniran destinats a l'associació Aliança espanyola de famílies de Von Hippel-Lindau.

Des de les 22 hores fins a les 10 hores del dia 21 i a les instal·lacions de la piscina municipal de Picanya AquaPicanya l'objectiu és aconseguir  una cadena humana de nadadors i nadadores durant les dotze hores que dura l'esdeveniment. Cada participant podrà nadar el temps que ho desitge al llarg de tota la nit. L'organització s'encarregarà d'ordenar els temps de natació amb el propòsit que des de les 22 hores fins a les 10 hores sempre hi haja alguna persona en l'aigua i fer bo l'eslgona d'este repte "Banya't per la vida".

Com participar?
Este esdeveniment té una fi solidària no competitiva pel que cada participant pot nadar de forma individual, per equips o per relleus.
Nadar no és obligatori. També pots acostar-te amb la teua família a AquaPicanya i accedir a les instal·lacions per a animar als nadadors o per a passar una estona en les diferents piscines relaxants (aigua freda, calenta, o piscina d'hidromasatge) Està previst que hi haja animació per als participants (jocs d'aigua per als més xiquets, etc), així com avituallament per als participants i els seus acompanyants.
Per a participar, tant si desitges nadar com passar una estona en família mentre eres solidari, només has de venir a AquaPicanya en l'horari assenyalat i abonar 5 euros per persona per a entrar en el recinte de la piscina.
Si eres dels quals t'animes a nadar i vols ajudar-nos a complir el repte  és recomanable que t'inscrigues amb antelació i indiques de forma aproximada en quin tram horari tens previst nadar  i per quant temps. Pots fer-los dues maneres: tot i emplenant el formulari en la instal·lació o cridant al telèfon d'Aqua Picanya (96 1594090) i facilitant les teues dades personals. No existeix límit d'inscripció. L'esdeveniment estarà obert al públic durant tota la nit, per la qual cosa també pots venir a l'hora que vulgues sense avís previ.

Amb la compra de l'entrada, se'ls regalarà un barret de piscina promocional de l'esdeveniment.

Activitats paral·leles.

23.00h: Jocs infantils
00.00h: Demostració de salvament i socorrisme
01.00h: Aqua Party (per a adults)