inauguracio_sala_municipal_carmen_alborch
03 de de desembre de 2018
Inauguració de la Sala d'Exposicions Carmen Alborch
La renovada i ampliada sala obri sota el nom de Carmen Alborch en agraïment a la seua especial vinculació al nostre poble

Este proper dimecres 5 de desembre, a les 18.30h, tindrà lloc l'acte d'inauguració de la renovada i ampliada sala municipal d'exposicions.

Sala Municipal d'Exposicions "Carmen Alborch"
Per acord unànim de tots els grups presents al Ple Municipal, la Sala Municipal d'Exposicions, en esta nova etapa, durà el nom de la que fou Ministra de Cultura, escriptora i lluitadora per la igualtat i les llibertats, Carmen Alborch. Amb este reconeixement el nostre poble vol agraïr l'especial vinculació de Carmen al poble de Picanya, un poble del que sempre es declarà admiradora i en el que sempre vam poder comptar amb la seua presència i complicitat per a qualsevol acte. Així vam disfrutar de la seua presència en activitiats viculades al món de la literatura, de la lluita per la igualtat de les dones, en inauguracions... ara serà la nostra sala d'exposicions, un espai vinculat a la cultura i a l'art, qui recordarà al nostre poble a esta dona exemplar.

Més gran, més moderna i més accessible
La renovada Sala d’Exposicions ha guanyat un nou espai superior, amb una important ampliació de l'espai expositiu. A més, s'ha fet completatment accessible amb la instal·lació d’un ascensor que connecta l'escenari, el nivell de la plaça i la Sala d'Exposicions. Estes obres també s'han aprofitat per  a la construcció d'un lavabo i un nou magatzem que ha permés recuperar per a la sala l'espai ocupat per l'antic magatzem.
El resultat final és una sala molt més gran, completament accessible i multiusos que permetrà acollir exposicions de major tamany (fins i tot dues exposicions alhora) i també esdeveniments de xicotet format com ara presentacions de llibres, xerrades...

inauguracio_sala_municipal_carmen_alborch