04_passeig
28 de de setembre de 2023
El Ministre de Sanitat visita Picanya per a conèixer el projecte de millora del carril bici a la zona dels Horts
Com a part del projecte "Ciutats saludables"

La ciutat de València ha estat hui punt d'una trobada, al máxim nivell, sobre ciutats saludables com a part de la presidència espanyola de la Unió Europea.
A eixa reunió i en representació del govern d'Espanya en funcions ha acudit José Manuel Miñones, Ministre de Sanitat.
En la seua intervenció, el Ministre, ha destacat el valor dels municipis com a espai de salut estratègic. tot i assenyalant la tasca de les entitats locals en la creació i regeneració d'espais que redunden en benefici de la salut de la població, especialment dels col·lectius més vulnerables.

Visita a Picanya
Finalitzada la seua intervenció el ministre de Sanitat en funcions, José Miñones, ha volgut visitar el nostre poble per a conèixer de primera mà el projecte de millora del carril bici vianants a la zona dels Horts com a exemple d'iniciativa per promoure l'activitat física, el passeig, l'esport...
En esta visita José Manuel Miñones ha estat acompanyat per la delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé.
La visita s'ha iniciat amb la signatura per part del Ministre al Llibre d'Honor de l'Ajuntament per a continuar amb una xicoteta exposició dels treballs fets i els que queden per davant a la zona dels Horts del nostre poble.
Finalment el Ministre ha volgut recòrrer a peu una part del carril bici vianants i ha pogut visitar l'Hort de Montesinos (Villa Rosita) on ha finalitzat esta destacada visita.

01_firma

02_exposicio