Alberto Soler
12 de de desembre de 2023
Xerrada: "Educar en igualtat, corresponsabilitat i cures a l'entorn familiar"
A càrrec del psicòleg Alberto Soler

L'escola infantil municipal "La Mandarina", amb la col·laboració de l'Ajuntament de Picanya, ha organitzat per al proper dimarts 19 de desembre (17.30h, Centre Cultural), la xerrada "Educar en igualtat, corresponsabilitat i cures a l'entorn familiar".
Esta conferència estarà a càrrec del psicòleg Alberto Soler.

Alberto Soler
Soler, a més d'exercir de psicòleg i psicoterapeuta i dirigir el seu Centre de Psicologia, en 2015 va començar amb el videoblog "Píndoles de Psicologia", en el qual cada setmana tracta un tema diferent relacionat amb el creixement personal i la criança dels fills i filles.
També desenvolupe la seua activitat com a divulgador amb xarrades i conferències sobre educació i criança.
És col·laborador del programa "Ser Saludable", en la Cadena Ser, de "L’Escoleta" en À Punt Mèdia, i ha col·laborat en molts altres espais de ràdio, televisió i premsa com la Cadena Ser, El País Setmanal o Canal 9. Forma part del projecte "Gestionant Fills" i és professor de l'Escola Bitàcoles.

És coautor de “Fills i pares feliços. Com gaudir la criança” (Kailas, 2017), “Xiquets sense etiquetes” (Paidós, 2020) i “Tinc Por” (Penguin Random House, 2021).

Alberto Soler_ok