jardineria00
29 de de desembre de 2023
Arranca el taller de capacitació laboral en jardineria
Adreçat a persones en procés de recerca d'ocupació

Amb l'objectiu de millorar les opcions d'ocupació de les persones aturades l'Ajuntament de Picanya, amb el suport de la Generalitat Valencina, el Ministeri d'Ocupació i la Unió Europea ha posat en marxa una iniciativa de tallers d'ocupació en l'especialitat de jardineria. Hui s'ha procedit a la inauguració del curs amb un senzill acte a les instal·lacions del Magatzem Municipal del polígon Taronja on es desenvoluparà el curs al llarg dels propers mesos.

Estos tallers estan dirigits a homes i dones desocupats/as majors de 18 anys (demandants d'ocupació, registrades en un servei públic d'ocupació, majors de 18 anys) que rebran formació i capacitació com a auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria. Els Tallers d'Ocupació tindran una durada de dotze mesos equivalents a 1.920 hores de formació en alternança amb el treball.

Tallers d'ocupació
El programa de Tallers d'Ocupació és un programa mixte d'ocupació i formació l'objectiu del qual és incrementar l'ocupabilitat de les persones desocupades de 18 o més anys, amb la finalitat de facilitar la seua inserció laboral, combinant la formació amb l'ocupació, mitjançant la realització d'accions formatives en alternança amb la realització d'obres o la prestació de serveis d'utilitat pública o interés social.

jardineria00

jardineria01