majors01
05 de de juny de 2024
El grup de ball de persones majors participen en la trobada coreogràfica comarcal
Vídeo de l'actuació disponible

Organitzada anualment pel Consorci Esports Horta este mati el Pavelló Esportiu del Barri del Crist ha acollit l'encontre coreogràfic de grups de ball de persones majors. Una trobada que, des de fa anys, rep el nom de Memorial Vicent Pastor en record del que fou coordinador d'esports de l'Ajuntament de Picanya i impulsor fonamental d'este projecte.

En esta trobada, els diferents grups de ball i coreografies de persones majors dels pobles de la nostra comarca es reunixen per a compartir el treball fet durant la temporada.

En la trobada d'este matí, ha participat, de forma brillant, el grup de ball de persones majors del nostre municipi que ha mostrat tot el treball i l'esforç dedicat.

Vídeo complet de l'actuació ací.

majors02majors01

majors03