giner_03
26 de de setembre de 2024
Una nova etapa per al Motor de Giner
Els treballs de rehabilitació estan a punt de completar-se

Ja estan en la seua fase final les  obres que han permés la rehabilitació integral del Motor de Giner. Un edifici emblemàtic i històric que va ser adquirit per l'Ajuntament en 2022 al costat de el’Hort dels Palmes. Aquestes obres no sols garanteixen la seua conservació sinó que ho converteixen en un edifique d'utilitat pública que contindrà oficines municipals i complirà funcions d'arxiu històric.
El projecte ha completat la renovació integral de tot l'edifici conservant la seua identitat històrica. S'ha transformat el seu interior mantenint els elements d'interés i, al mateix temps, s'ha conservat l'exterior amb tots els trets característics d'aquest singular edifici.

giner_02

giner_03

giner_04

giner03

Finançament
Per a aquesta rehabilitació els serveis tècnics de l'Ajuntament de Picanya han aconseguit la inversió de 353.354,40€ per part del Ministeri de Transports, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (Fons Next Generation, de la Unió Europea).

logos_justificacion