jornada_cataleg_proteccions
29 de de juliol de 2024
Doble sessió informativa i de consulta pública
Catàleg de proteccions i estratègia territorial integrada

Doble sessió informativa i de consulta pública el proper dilluns 29 de juliol. Oberta a la participació de qualsevol persona interessada.

CATÀLEG DE PROTECCIONS
Des de l'Àrea de Sostenibilitat, Rehabilitació i Manteniment de Picanya s'ha organitzat una SESSIÓ INFORMATIVA sobre l'aprovació del Catàleg de Proteccions del municipi de Picanya.
Després d'acord plenari del 15/05/2024, s'ha decidit sotmetre a informació pública i consultes el Catàleg de Proteccions de Picanya.
L'Ajuntament té previst realitzar aquesta sessió explicativa del Catàleg, oberta a totes les persones que desitgen accedir el pròxim dia:
Dilluns 29 de juliol a les 17.00 hores - Saló de sessions de l'Ajuntament de Picanya
Consulta ací la proposta de catàleg de proteccions.

ESTRATÈGIA TERRITORIAL INTEGRADA
Des de l'Àrea de Sostenibilitat, Rehabilitació i Manteniment de Picanya et convidem a assistir a la JORNADA INFORMATIVA-PARTICIPATIVA sobre la convocatòria d'ajuda FEDER per a actuacions de desenvolupament urbà sostenible en les entitats locals.
Dilluns 29 de juliol a les 18.00 hores - Saló de sessions de l'Ajuntament de Picanya
L'objectiu d'esta trobada és compartir els detalls d'aquesta pròxima convocatòria i avançar en els pròxims passos cap a la seua sol·licitud conjunta amb els municipis de Paiporta i Benetússer mitjançant l'elaboració d'una Estratègia Territorial Integrada.

jornada_cataleg_proteccions