019_avenida_b
05 de d’abril de 2016
Este cap de setmana... TOCA PICANYA!
Ruta de la tapa, mostra de teatre de carrer i fira comercial en 3 dies!
Este cap de setmana el nostre poble presenta una intensa oferta d'activitats que ens anima a no parar en casa ni un moment.
Ací teniu el programa complet:

bnr_picanyam_07_2016_abril

7a PicaNYAM! Ruta de la tapa per Picanya

L'Ajuntament de Picanya i diferents establiments hostalers del nostre poble et convidem a gaudir, el proper cap de setmana del 8, 9 i 10 d'abril 2016, a la 7a edició de PicaNYAM!, ruta de la tapa per Picanya. Enguany, a més de la participació de 22 locals, la 7a PicaNYAM! du com a novetat que començarà en la vesprada/nit del divendres 8 pel que eixe dia ja podreu encetar el vostre recorregut que no acabarà fins al diumenge a la nit.

Més informació i menú complet ACÍ

bnr_pica_arts_2016

4a PicaArts, Mostra d'Arts Teatrals de Carrer

PicaArts transforma el paisatge urbà en un gran escenari per a la cultura. El carrer vesteix de festa quan la cultura s’expresa en qualsevol plaça o racó.
La cultura al carrer és accessible a totes les persones sense cap distinció. PicaArts convoca al públic d’arreu, de la ciutat, dels pobles de les rodalies...  del nostre poble,  a  passejar pels carrers i places de Picanya flairats d’enginy, creativitat, mestratge, originalitat, sensualitat i molt bon humor. La Mostra d’Arts Teatrals de Carrer és també una invitació a totes les persones, professionals de la gestió cultural o responsables polítics, per a fer un tast deliciós de l'actualitat de les arts escèniques de carrer.
L’Ajuntament de Picanya i l’empresa 23 ARTS Brothers Projeccions vos convidem amb gust, a visitar PicaArts i compartir amb nosaltres un dia esplèndid.

El proper dissabte 9 d'abril vine a gaudir el millor Teatre de Carrer per a tota la família!

Més informació i programa complet ACÍ

bnr_fira_comercial_2016

Fira comercial de Picanya

L'Ajuntament, l'Associació del Xicotet Comerç i l'Associació de l'Empresariat de Picanya convoquen anualment la Fira Comercial de Picanya. Una oportunitat única de conèixer de primera mà tot el que el comerç local pot oferir sense haver d'anar més lluny. Tot un món de possibilitats.

Informació completa ACÍ