mupi_01
03 de juny de 2016
Xicotet comerç de Picanya, de persona a persona
Arranca una nova campanya de promoció del xicotet comerç local
Des de hui, ja podem veure als carrers del nostre poble les imatges de la nova campanya de promoció del comerç local tradicional desenvolupada per l'Ajuntament i l'Associació del Xicotet Comerç de Picanya.

Sota el lema de "Xicotet Comerç de Picanya, de persona a persona" esta campanya ens presenta a direrents comerciants del nostre poble. D'esta manera es vol posar en valor el contacte directe, l'atenció personalitzada com a factor diferencial del comerç tradicional.

Amb esta campanya l'Ajuntament vol continuar apostant per donar al suport a les persones que mantenen viu el nostre teixit comercial, que mantenen oberts comerços i botigues. Una activitat comercial que és generadora d'ocupació i també que manté vius els nostres carrers.

Esta és una campanya oberta a tots els comerços de l'Associació del Xicotet Comerç en la que ja participen 24 comerços. Esta iniciativa es perllongarà en el temps i tindrà diferents aparicions als carrers. A banda de l'aparició als mupis als carrers també està prevista la seua difussió per mitjà de les xarxes socials.

mupi_01
mupi_02