02 de de setembre de 2016
Una delegació del poble alemany de Markt Erlbach visita Picanya
Este poble també està agermanat amb la població francesa de Panazol
A finals del mes d'agost una delegació del poble francés de Markt Erlbach encapçalada per la seua Alcaldesa Birgit Kreß ha visitat Picanya en una trobada destinada a establir uns primers contactes entre totes dues poblacions.

Markt Erlbach
La població de Markt Erlbach  es localitza al sudest del districte central de Franconia Neustadt adAisch-Bad Windsheim en la regió metropolitana de Nuremberg. L'associació d'agermanament amb Panazol i l'Ajuntament de Picanya han organitzat un xicotet programa que ha permés a la delegació alemanya tant conèixer el nostre poble i la nostra realitat, com visitar els voltants del nostre poble.  Esta població alemanya també està, com Picanya, agermanada amb la població francesa de Panazol i arran d'esta circumstància ha sorgit la possibilitat d'establir estos primers contactes que puguen donar pas a projectes de mútua col·laboració.