logo_dusi
21 de de novembre de 2016
Segon qüestionari de participació del projecte de desenvolupament urbà sostenible
Podeu donar la vostra opinió per mitjà del web municipal
Els ajuntaments de Picanya, Paiporta i Benetússer han unit esforços per a dissenyar amb la participació de totes i tots, una estratègia de desenvolupament (2016-2020) de l’àrea urbana formada pels tres municipis.
Amb este objectiu és fonamental conèixer l’opinió de la ciutadania sobre quins són els principals reptes i problemes que s’han d’afrontar als nostres municipis o a l’àrea urbana en el seu conjunt  i quines són les potencialitats que, com a pobles, hem d’aprofitar.

L'objectiu d’esta estratègia és la millora del nostre poble des d’una visió integrada, tot i oferint cobertura a les necessitats del municipi detectades a diferents àmbits: social, ambiental, climàtic i demogràfic, per a crear una Picanya més inteligent, sostenible i integradora.

Ara arriba el segon qüestionari de participació.

Qüestionari de participació – Priorització de Línies d’Actuació (2a part)

L’el·laboració de l’Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible Integrat (EDUSI) de Picanya, Paiporta i Benetússer és un procés obert a la ciutadania, on les aportacions de tots i totes són importants.
Per aquesta raó, al llarg de tot el procés s’ha incorporat la participació ciutadana, bé a títol individual bé mitjançant organizacions i entitats.
  • S’han realitzat assemblees informatives.
  • En un primer qüestionari, la ciutadania han pogut identificar els reptes més importants que afronten els municipis i com els agradaría que fóra l’àrea urbana al 2020.
  • S’han organitzat tallers sectorials amb la participació d’organitzacions socials, veinals, polítiques i agents econòmics, per a proposar actuacions
El resultat d’estes propostes, junt als resultats de l’anàlisi tècnic, són un total de 8 linies d’actuació que han d’orientar el desenvolupament conjunt dels nostres municipis.
Ara arriba el moment de decidir quines de les línies d’actuació són prioritàries i, per tant, a les que es deuen dedicar més recursos i esforços. I per a això necessitem el teu concurs.
Per favor, indica 3 Línies d’Actuació que en la teua opinió, deurien ser prioritzades. Per a cada Linia d’Actuació hem indicat alguns tipus de projectes que s’hi podien incloure.

Podeu contestar el qüestionari ací: