rebajar-IRPF-p-950x600
20 de de febrer de 2017
Assessorament municipal per a reclamar per les clàusules sòl
El Servei Municipal d'Habitatge presta assessorament legal gratuït
El passat mes de desembre una sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea obligava als bancs a retornar els diners cobrats de forma irregular per mitjà d'una clàusula, les anomenades “clàusules sòl” que impedeixen que els i les clientes es puguen beneficiar de les baixades dels tipus d'interès.
Assessorament gratuït
Tot i atenent a esta situació l'Ajuntament de Picanya ha decidit prestar assessorament legal gratuït a aquells veïns i veïnes que consideren que poden estar en condicions de reclamar la devolució dels diners cobrats de més.  Este assessorament s'ofereix des del Servei Municipal d'Habitatge, i permet conèixer, en primer lloc, si es té dret a reclamar i, en última instància, com realitzar aquesta reclamació.