03 de d’abril de 2017
Picanya vibra amb el teatre de carrer
Nou èxit de la PicaArts Mostra d'Arts Teatrals de Picanya
Este passat dissabte i per cinqué any consecutiu, els carrers i places de Picanya es plenaren de tot tipus de públic disposat a disfrutar d'una nova edició de la PicaArts, la mostra d'arts teatrals de carrer que cada any organitzen, colze a colze, l'Ajuntament de Picanya i l'empresa cultural 23 Arts.
Des de primera hora del matí, centenars i centenars de persones van anant presenciant cadascún dels espectacles. Des del surrealisme d'Open Door de Pere Hosta, al circ desvergonyit dels Tandarica Circus, tot i passant per propostes divertides, acrobàcies, malabars i també, molta poesia. Des de la plaça de l'Ajuntament a la Plaça del País Valencià, cada espai va veure com xiquetes i xiquets, joves, adults i majors plenaven cadires, voreres, seients... i aplaudien l'evolució dels artistes. Picanyers i picanyeres i també, molt de públic arribat d'altres poblacions, van tornar a fer de la PicaArts un certamen de referència del teatre de carrer a les nostres terres, un event cultural del màxim nivell.

Podeu veure les millors imatges a esta galeria:

picaarts01
picaarts02