23 de de maig de 2017
La piscina coberta aconsegueix complir amb el repte solidari de nadar durant 12 h
La marató de natació recapta 2.215€ per a la investigació del síndrome de Vol Hippel-Lindau
Repte aconseguit, durant la nit del dissabte al diumenge passats fins a 342 nadadors i nadadores voluntaris van aconseguir nadar durant 12 h sense interrupció. Entre les 10 de la nit de dissabte i les 10 del matí de diumenge la piscina coberta municipal Aqua Picanya sempre va tindre alguna persona (o més d'una) nadant i sumant, braçada a braçada, els 328 kilòmetres que es van completar en esta marató de natació.

2.215€ per a investigació
Cadascún dels participants va abonar una xicoteta aportació fins a sumar un total de 2.215'25€  que es destinaran, com estava previst, per mitjà de l'Alianza Española de Familias de Von Hippel-Lindau, a la investigació i recerca d'una cura per a esta malaltia poc coneguda però que suposa una molt greu afecció per a les persones que la pateixen.

Diferents activitats complementàries van animar este desafiament que va fer que més de 400 persones passaren al llarg de tota la nit per les instal·lacions de la Piscina Coberta Municipal del nostre poble.

Per davant queda ara el repte d'aconseguir millorar la vida de les persones afectades pel síndrome de Von Hippel-Lindau, de moment, els nadadors i nadadores d'Aqua-Picanya ja han aportat la seua gota d'aigua (o moltíssimes gotes).

IMG_4583_2
IMG_4585_2