cursos_mentor_setembre_2017
03 de d’octubre de 2017
Aula Mentor Picanya amplia el seu catàleg de cursos
New media Art, programació, Linux, SalesForce...
La plataforma de formació on-line Aula Mentor Picanya amplia el seu catàleg de cursos per a la tardor de 2017

NOUS CURSOS:

APROXIMACIÓ AL NEW MEDIA ART
Aquest curs fa un recorregut per l'Art dels Nous Mitjans, o New Media Art, a través de múltiples obres d'art avantguardistes que empren diferents tecnologies. Els artistes aprofiten en les seues creacions les possibilitats estètiques i culturals de la tecnologia i no únicament de la seua part funcional.
A més, es proporcionarà a l'alumne un coneixement més profund sobre els processos de producció i/o exhibició d'obres en les quals s'utilitzen suports audiovisuals, electrònics o digitals, així com llenguatges de programació, hipertext, ciberespai, tecnologies sonores, ordinadors, videojocs, sistemes GPS, de vigilància, biotecnologia, etc., tot amb la finalitat d'explorar les possibilitats estètiques, culturals i polítiques de les quals se serveixen els artistes contemporanis.
Així mateix, aquest curs permetrà a l'alumne posar en pràctica diversos processos orientats a la creació artística a través de la programació i la intervenció sobre diferents dispositius, inspirant-se en tendències actuals, com Processing o Arduino.

PROGRAMACIÓ DE DISPOSITIUS
Aquest curs pretén acostar la programació de dispositius a tots els usuaris a través de tècniques, programari més proper i fàcil de programar. Aconseguiràs abordar projectes tecnològics des de zero, saber les eines que has d'usar i pugues implementar per tí mateix un control domótico a través d'una aplicació mòbil per a Android realitzada per tí, fins i tot creada des del propi mòbil. Monitorizarás un habitatge i informaràs si hi ha alguna intrusió, temperatura alta o baixa per a poder activar/desactivar la calefacció, il·luminació, sistema de reg o qualsevol altre element. Durant el curs s'aniran enllaçant els programes i dispositius contínuament perquè sàpies com interactuar de diferents formes sobre ells.

CERTIFICACIÓ ACADÈMICA CISCO i LINUX
Els cursos CISCO formen part de l'oferta denominada Cursos Especials d'Aula Mentor. Aquests cursos no gaudeixen de la flexibilitat de la resta de l'oferta ja que la data d'inici i fi de cadascun està prèviament planificada. Segueixen un model similar al presencial en el qual tots els alumnes han de mantenir el seu matricula durant 5 mesos (excepte abandó). CISCO expedeix un certificat per cadascun dels quatre cursos. En l'actualitat Cisco ha modificat la planificació del seu currículum pel que des de febrer de 2014 s'ha engegat en Aula Mentor el nou CCNA 5 que organitzat en quatre cursos està substituint gradualment als dos itineraris que fins avui formaven part del CCNA 4: Discovery i Exploration.

LINUX ESSENTIALS
Linux Essentials és un curs d'introducció sobre el sistema operatiu Linux que ha sigut desenvolupat per NDG i que s'imparteix en anglès en l'Acadèmia de Cisco. Aula Mentor començarà a impartir-ho a partir de setembre amb un instructor que supervisarà el seguiment del mateix.
Cada vegada és més important conèixer aquest sistema operatiu àmpliament estès en el món dels servidors d'Internet, en alguns equips d'usuari, en telèfons d'última generació, en equips de seguretat i en un llarg etcètera de sistemes. L'alumne farà pràctiques amb una màquina virtual des del començament del curs.

INTRODUCCIÓ A SALESFORCE, ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING TECNOLÒGIC
Aquest curs de caràcter lliure i gratuït per als estudiants que es vulguen inscriure en ell, està concebut com una primera presa de contacte amb el “ecosistema SalesForce”.
Sales Force és un conjunt de programes la finalitat dels quals és gestionar la relació amb els clients, la qual cosa en el món empresarial es coneix com Customer Relationship Manager (CRM).
Tindrà continuïtat en els cursos convencionals d'Aula Mentor encaminats a preparar per a poder obtenir la certificació de l'empresa i així poder accedir al mercat de treball

Més informació: www.aulamentor.picanya.org

cursos_mentor_setembre_2017