llibres_lliures_01
23 de de novembre de 2017
"Llibres lliures" al Mercat Municipal
Este matí s'ha obert al públic un espai novedós per a promoure la lectura i el comerç tradicional

Este matí, amb la presència de la Directora General de Cultura i Patrimoni, l'escriptora picanyera Carmen Amoraga, ha quedat obert al públic un espai novedós dedicat a la promoció de la lectura i l'estima pels llibres. En una parada fora d'ús del Mercat Municipal l'Ajuntament de Picanya ha instal·lat una zona de "llibres lliures", és a dir, un espai on trobar llibres de tot tipus i al que qualsevol persona interessada pot accedir, mirar, buscar, i si troba un llibre del seu gust pot dur-ho a sa casa i llegir-ho durant el temps que necessite.

Promoció de la lectura i la cultura, promoció del comerç tradicional
L'objectiu d'esta iniciativa no és un altre que promoure l'afició per la lectura i l'estima pels llibres i, al mateix temps promoure l'activitat del comerç traidicional del Mercat.

Més que llibres
A més de les prestatgeries amb centenars de llibres, les persones usuàries també trobaran detalls com ara una xicoteta taula amb tamborets per a menuts i menudes i una xicoteta exposició de fotos antigues que formen part dels fons del Centre d'Estudis Locals de la Biblioteca Municipal.

Donacions
Els llibres provenen de diferents donacions, especialment de la col·lecció cedida per la família de José Clemente Ferrer (des d'ací el nostre agraïment) i també d'editorials, institucions, etc...

Nomes d'ús
Molt senzill. Si trobes un llibre que t'interessa pots llegir-lo ací o dur-t'ho a casa i tindre'l el temps que vullgues.
Són llibres lliures.

llibres_lliures_01