cartell_vespra_reis_2018
28 de desembre de 2017
Vespra, i festa, de Reis Mags
Rondalles amb Xavi Castillo, danses tradicionals amb el Realenc, gegants, música, regals, màgia i, per suposat, audiència amb Ses Majestats Els Reis Mags

El divendres 5 de gener arriba la nit més màgica de totes les nits màgiques. Eixe dia Ses Majestats els Reis Mags d'Orient han confirmat la seua presència a la GRAN VESPRA DE REIS a la plaça de l'Ajuntament des de les 17.00h.

Vespra de Reis
Com no pot ser d'altra manera, i per a rebre a tan importants autoritats, hem organitzat una gran FESTA TRADICIONAL on tindrem de tot, tindrem a Xavi Castillo contant rondalles, tindrem gegants, música tradicional, tindrem al grup de danses el Realenc ballant danses pròpies dels Nadals acompanyats de tabal i dolçaina, tindrem personatges fantàstics, regals per als xiquets i les xiquetes i, per suposat, tindrem als Reis que atendran, una per una i un per un, a totes les xiquetes i tots els xiquets que vulguen fer-los arribar les seues cartes i xerrar amb ells un ratet. Esta audiència tindrà lloc al Saló de Sessions de l'Ajuntament després de la Salutació Reial des del balcó de l'Ajuntament especialment decorat per a eixe moment tan especial.
Vos esperem a totes i tots!!

cartell_vespra_reis_2018

Vespra de Reis Mags