8687_conveni_picanya-uni_majors
11 de de gener de 2018
Formació universitària per a persones majors de 50 anys
Nou conveni entre l'Ajuntament i Florida Universitària

L'Ajuntament de Picanya ha tornat a subscriure un nou conveni de col·laboració amb la Universitat dels Majors de Florida Universitària per al foment de la formació dels majors de la localitat. Amb aquest conveni es pretén donar resposta a les persones majors de 50 anys que desitgen ampliar la seua cultura i formació, com a part fonamental del seu desenvolupament personal.

Ampli ventall formatiu
Durant el curs acadèmic, la Universitat dels Majors ofereix un ampli calendari d'activitats, classes, conferències, visites culturals i cicles de debat. Per a obtenir el títol oficial propi de Florida Universitària l'alumnat haurà de superar aquest curs de formació i assistir a les classes, ja que no es realitzen exàmens en acabar cadascun dels mòduls. Una vegada finalitzada aquesta etapa, l'alumnat que ho considere, pot seguir estudiant un postgrau d'especialització Universitària.

Florida Universitària va fundar fa 18 anys la Universitat dels Majors. Des de llavors, cada any passen per les seues aules més de 150 estudiants, una xifra que suposa que ja s'han format en el seu campus prop de 3.000 persones.

Oferta completa de cursos
ACÍ

Homenatge al soci de major edat
11 de de gener de 2023

Homenatge al soci de major edat

Teatre de Persones Majors.
03 de de juliol de 2018

Teatre de Persones Majors.