cartell_giroscopica_2018
23 de de gener de 2018
Adeu PicaArts. Hola GiroscòPICA!
Naix la Fira Valenciana d'Arts de Carrer a Picanya

Al 2013 se celebrava a Picanya la 1a edició de “PicaArts, Mostra d’Arts Teatrals de Carrer” fruit de l’acord entre l’Ajuntament de Picanya i l’empresa 23 Arts. Cinc edicions més tard, PicaArts ha complit, de sobres, amb el seu primer objectiu i tant l’Ajuntament de Picanya com 23 Arts han decidit fer un pas més endavant i convertir esta inicial mostra en una autèntica Fira Valenciana de les Arts de Carrer. Esta Fira comptarà amb el suport de l'Institut Valencià de Cultura de la Generalitat Valenciana.

23 i 24 de març
Naix així, giroscòPICA, un aparador destinat a convocar a les persones professionals de les programacions culturals de la Comunitat Valenciana, per a fer un tast de les més modernes propostes de carrer en teatre, circ i dansa. GiroscòPICA vol dur al nostre poble tot un ventall d’espectacles de qualitat que facen de Picanya un punt de trobada per a les Arts de carrer, una festa de la cultura per al gaudi de totes i tots.  La 1a edició tindrà lloc els dies 23 i 24 de març i des de ja esteu totes i tots convidats a disfrutar-la a peu de carrer.

Més informació: giroscopica.picanya.org

cartell_giroscopica_2018