cartel_a3_festival_horts_2018
15 de de juny de 2018
Música al bell mig de l'horta
Primera edició del “Festival dels Horts”
A  mig camí entre la descoberta de l’entorn i el patrimoni i l’estima per la bona música naix el Festival dels Horts. Una proposta diferent organitzada per l'Ajuntament de Picanya arrán del projecte de la Societat Filharmònica "Música i Art" que ens anima a disfrutar la música clàssica com mai abans ho hem pogut fer.
Un entorn privilegiat
La primera sorpresa que ens ofereix el Festival dels Horts, és el seu escenari: l’Hort de Montesions. Es tracta d’un dels horts de Picanya situats a l’horta protegida del sud del nostre poble. Construit l’any 1904 recull tota l’essència d’estes cases senyorials construïdes per la burgesia de la ciutat de València a principis del segle XX.
L’accés principal es realitza a través d’un camí flanquejat de xiprers. Davant la façana principal trobem un xicotet jardí , en el que hi ha algunes espècies arbòries. L’edificació principal, respòn al modèl típic de tipología de casa amb torre centrada en la planta. Té dues altures, sobre les que hi ha una coberta a quatre faldons.
Una proposta diferent
A més de l’entorn este Festival dels Horts ens proposa disfrutar de la música clàssica d’una forma ben diferent. Per a començar tres propostes musicals diferents ens animen a recòrrer l’hort on podem, a més, disfrutar de xicotetes (però exquisides) propostes gastronòmiques per a completar l’experiència. Finalment, un concert conjunt al pòrtic del pati completa cada jornada.
La Societat Filharmònica "Música i Art", al llarg dels darrers anys, ha desenvolupat una temporada regular de concerts a Picanya. Fruit de la qualitat d'aquesta programació s'ha anat creant un públic molt fidel i exigent. D'aquesta manera naix el Festival dels Horts, Música de Cambra amb sabor a terra.
Una innovadora experiència musical que començarà amb una residència artística de difersos dies a "Villa Rosita" durant la qual els i les artistes, totes elles i ells amb una important trajectòria internacional, conviuran i treballarn el repertori a interpretar en cadascun dels concerts.

De dimarts 26 a dijous 28 de juny de 2018 / 20.00h
Microconcerts simultanis a diversos espais de l’Hort:
1- Pòrtic de l’entrada principal de la casa:
DUO DE VIOLONCEL I PIANO, Música de Debussy.
2- Pati interior: DUO VIOLÍ I VIOLA, Música de Bach.
3- Templet del jardí: DUO DE SOPRANO I CONTRABAIX, Música de Gershwin.
CONCERTS
ARTISTES:
LAIA FALCÓN (soprano), MIGUEL COLOM (violí), ISABEL VILLANUEVA (viola), IRIS AZQUINEZER (violoncel), FRANCISCO MESTRE (contrabaix),  ANTONIO GALERA (piano).

26 DE JUNY: Obres de Debussy, Escribano, Falla, Ravel i Salvador.
27 DE JUNY: Obres de  Beethoven i Brahms
28 DE JUNY: Schubertíada

ENTRADES
Un concert 10 €
Joves menors de 27 anys: 5 €
Menors de 12 anys entrada gratuïta
ABONAMENTS (accés als concerts els 3 dies)
Preu: 25 €
Joves menors de 27 anys: 10 €
VENDA D'ABONAMENTS I ENTRADES:
Servei DIGA’M  de l’Ajuntament de Picanya
INTERNET: www.instanticket.es
OPCIONAL: Possibilitat de fer un tast a la proposta gastronòmica,  amb vi de la terra,  que oferirà El Celler de Peamflo  (preus mòdics).

Més informació sobre artistes participants:

Laia Falcon: www.youtube.com/laiafalcon

Miguel Colom: www.miguelcolom.com