29 de de juny de 2018
Èxit de la 1a edició del "Festival dels Horts"
El públic plena les tres sessions programades a Villa Rosita

Ahir dijous, una " Schubertíada" va posar el punt i final a la primera edició del Festival dels Horts. Una primera edició que ha tancat els tres concerts amb una excel·lent acollida per part del públic que va poder disfrutar d'una proposta completament novedosa al nostre poble.

Un proposta diferent
Sota la direcció artística del pianista picanyer Antonio Galera, este primer Festival dels Horts naix de la col·laboració entre la Societat Filharmònica "Música i Art" i l'Ajuntament de Picanya i amb el fonamental suport de la família Montesinos propietària de l'Hort "Villa Rosita" que, des del primer moment i fins al darrer instant, van oferir les màximes facilitats per a poder desenvolupar este singular projecte.
Este Festival dels Horts és una proposta diferent que ofereix tres concerts de música de cambra a un entorn sorprenent tot i convertint cada vesprada en una experiència per a tots els sentits (fins i tot s'ofereix un tast de diferents "delicatessen" marinades amb vins i cervesses de la terra).
Com no podia ser d'altra manera el públic ha respost i han estat un gran nombre de persones aficionades a la música les que han plenat cadascun dels tres concerts oferits.

Artistes participants
En esta primera edició els i les artistes participants han estat: Laia Falcón (soprano), Miguel Colom (violí), Isabel Villanueva (viola), Iris Azquinezer (violoncel, Francisco Mestre (contrabaix) i Antònio Galera (piano i direcció artística).
S'han interpretat, a més de les obres de Schubert ja esmentades, peces de Debussy, Escribano, Falla, Beethoven, Brahms... en una primera edició que ha deixat a l'aire la sensació d'haver assistit al naixement d'un nou projectre cultural de gran qualitat al nostre poble.

.

festihorts01