12 de de setembre de 2018
I si Dalí haguera pintat Picanya?
Els joves artistes Christian Quesada i Laura Salido enceten un nou projecte on presenta paisatges picanyeres vists per 4 artistes diferents

En estos dies els joves artistes picanyers Christian Quesada i Laura Salido han encetat el seu nou projecte muralístic al notre poble. En este cas, sobre la façana nord del Mercat Municipal, Christian i Laura plantegen un quadríptic de gran format on vol responcre a la pregunta... i si gran artistes hagueren pintat paisatges picanyers?

Dalí, Picasso, Frida Kalho i Mariscal
Esta nova obra es planteja com un quadríptic on el duo "Soul Creator" planteja la visió de quatre artistes (Dalí, Pablo Picasso, Frida Kalho i el valencià Javier Mariscal) de tècniques i estils molt variats, sobre paisatges picanyers. Un retrat de cada artista serveix també com a homanatge i reconeixement.
Així, a través dels ulls de Dalí veurem la rotonda del Vents amb el seu icònic rellotge de sol, veurem la plaça de l'esglèsia en versió "picassiana", la Plaça del País Valencià amb el característic estil de Mariscal i l'avinguda de la Primavera filtrada per l'estil florit i paisatgístic de la mexicana Frida Kalho.
Tot un repte creatiu destinat a embellir este punt del nostre poble i també a animar als espectadors i espectadores a interesar-se per l'obra d'estos artistes i per l'art en general.

Més art a l'espai públic
Esta nova peça se suma a altres obres de joves artistes picanyers ja existents com ara el "Templet dels Amants", el mural "Curiositat" de Giacomo Pennicchi, els treballs de Regina Quesada a la Biblioteca i al Poliesportiu o l'anterior treball de Christian Quesada i Laura Salido que ja podem disfrutar als notres carrers i que formen part de la iniciativa posada en marxa des de l'Ajuntament per a aconseguir que les i els artistes locals puguen deixar als nostres carrers intervencios artístiques que milloren l'espai urbà.

Més informació sobre el duo "Soul Creator":

Temps confinat
31 de de març de 2021