alfonso_ibanyez
18 de de setembre de 2018
L'Ajuntament atorga la Medalla de la Vila al rector Alfonso Ibáñez
Alfonso Ibáñez deixa la parròquia picanyera després de quasi 20 d'anys d'exemplar treball
Una volta coneguda la marxa del rector Alfonso Ibáñez a una altra parròquia de València, el Ple de l’Ajuntament de Picanya va decidir atorgar-li també la Medalla de la Vila. El lliurament tingué lloc a l’església el passat 15 de setembre.

Vint anys de treball
Amb este reconeixement el Ple Municipal ha volgut posar de manifest el bon treball desenvolupat per Alfonso Ibáñez al front de la Parròquia de la Mare de Déu de Montserrat i la seua dedicació a tota la comunitat catòlica del nostre poble amb especial atenció a aquelles persones en situacions més difícils.
Alfonso Ibáñez deixa una empremta inesborrable i un gran record entre els membres de la parròquia picanyera per als que va treballar durant prop de vint anys donat arribà al nostre poble al juny de l’any 1999.