cartell_reis_mags_2019
05 de gener de 2019
Festa de Reis Mags amb trenet, berenar, tallers... i molta màgia!
Dissabte 5 de gener els Reis rebran a menudes i menuts a les portes de l'Ajuntament

El dissabte 5 de gener, des de les 17.00h, la Plaça Espanya, tornarà a ser escenari de la "Vespra de Reis". Una gran festa on hi haurà de quasi tot: tallers de manualitats  per construir joguets i altres detalls nadalencs, passeig en el "Trenet dels somnis", berenar de xocolate calent i, com no pot ser d'altra forma, arribada dels Reis Mags amb salutació des del balcó de l'Ajuntament i recepció un per un de tots els xiquets i xiquetes que desitgen parlar amb Ses Majestats i lliurar-los la carta personalment.
Enguany els Reis rebran a peu de plaça, a les portes de l'edifici de l'Ajuntament.

Números per a les cues
Com hi haurà activitats durant tota la vesprada i per a garantir la màxima agilitat en les cues, des de les 17.00h es repartiran números de torn per a palar amb el Rei que es desitge.
A més, enguany, els Reis estaran a peu de plaça, a les portes de l'Ajuntament per a garantir el contacte més directe entre Ses Majestats i xiquetes i xiquets.

cartell_reis_mags_2019

Festa de Reis Mags