13 de de maig de 2019
Este dia 15 torna a obrir l'aparcament darrere de l'Ajuntament
Oferta lloguer de places per 35€ al mes i accés per a usuaris puntuals amb una primera hora gratuïta i a partir d'ací 1 cèntim el minut

Finalitzat el procediment de liquidació del contracte amb l'anterior empresa concessionària i establert ja un nou contracte amb una nova empresa, des d'este dia 15 de maig torna a obrir l'aparcament públic situat darrere de l'Ajuntament (accés des d'avinguda Sanchis Guarner, darrer del Mercat Municipal).

Realitzades també diferents millores, obres i reparacions l'aparcament torna a donar serveis i ofereix tant la possibilitat d'accés de forma puntual (com qualsevol aparcament públic) com la possibilitat de llogar places (amb opció de lloguer permanent o a torns).

Els preus d'estos serveis són:

A) Places en lloguer
Automòbils 24hores: 35 €/mes
Motocicletes i ciclomotors 24hores: 9 €/mes
Vehicles automòbils de 08:00 a 20:00hores de dilluns a diumenge: 25€/mes
Vehicles automòbils de 20:00 a 8:00hores de dilluns a diumenge: 25 €/mes

B) Places d'accés lliure
La primera hora és gratuïta. A partir d'eixa primera hora el preu és de 0,01 €/minut (+IVA).

Per a sol·licitar el lloguer de les places sols cals presentar la corresponent instància al servei DIGA'M de l'Ajuntament.