anunci_escola_estiu_2019
05 de de juny de 2019
Ja està ací la 20a edició de l'Escola d'Estiu
De l'1 al 31 de juliol

Vint anys des que l’Ajuntament de Picanya va encetar aquest nou projecte educatiu que hui és l’Escola d’Estiu.
Una iniciativa que s’ha confirmat com una excel·lent alternativa per al mes de juliol, eixe mes en el que les vacances de menudes i menuts plantejaven un seriós problema a pares i mares. Ara l’Escola d’Estiu ja és un projecte ben consolidat que avança en el camí de la compatibilitat entre la vida familiar i la laboral, un camí en el que des de l’Ajuntament de Picanya es treballa permanentment amb iniciatives com aquesta Escola d’Estiu i que ens permeten fer un pas més per tal que la corresponsabilitat social a l’hora d’educar els nostres fills i les nostres filles siga una realitat el més prompte possible.

ESCOLA D’ESTIU 2019

Edats: de 3 a 12 anys (anys de naixement de 2007 a 2015)

Dies: dilluns a divendres

Calendari
Escola completa: de l’1 al 31 de juliol
1a. Quinzena: de l’1 al 12 de juliol
2a. Quinzena del 15 al 31 de juliol

Horaris:
Escola matinera: de 08.00 a 09.00h
Escola: de 09.00 a 14.00h
Escola vespertina: de 15.30h a 16.30h

Lloc: CEIP Baladre

Preus:
Quinzena: 70€
Mes: 135€
Menjador: 5€ dia
Escola matinera: 1€ dia
Escola vespertina: 1€ dia

Preinscripció:
del 13 al 21 de juny a l’Ajuntament i també on-line ACÍ

Inscripció definitiva:
Per part de l’empresa prestadora del servei es confirmarà la inscripció definitiva. La inscripció sols es considerarà completa quan es realitze el pagament a l’empresa prestadora del servei.

Reunió informativa:
Centre Cultural, 18 de juny, 19.00h

Activitats
• Animacions temàtiques
• Grans jocs, on es fomentarà la comunicació, el companyerisme i la creació de nous espais de coneixement interpersonal
• Jocs esportius, en els quals treballaran habilitats i capacitats físiques així com hàbits i valors complementaris
• Dinàmiques de grup, on es desenvoluparan les capacitats soci-afectives
• Tallers
• Activitats lúdiques on s’inicia l’aprenentatge a l’anglès.
• Piscines (fondària màxima de 50cm)
• Excursions

OPCIONAL
Menjador

Si es vol fer ús d’aquest servei caldrà comunicar-ho en el moment de la preinscripció. Es podrà renunciar al menjador (sols per setmanes senceres) sempre que es faça saber amb la suficient antelació als responsables.
Menjador dies solts
Si es vol fer ús d’aquest servei caldrà fer efectiu el seu import total (5 euros per dia) el dia anterior.

EXCURSIONS: La inscripció a l’escola d’estiu suposa l’autorització implícita de la participació del xiquet/a a les excursions organitzades. En cas contrari, si no es desitja que el xiquet/a participen en les excursions, s’haurà de manifestar directament a la direcció de l’escola d’estiu.
IMATGES: La participació en l’Escola d’Estiu autoritza a l’organització a obtindre imatges de l’alumnat participant a les diferents activitats sempre amb l’únic objectiu de donar difussió a l’Escola d’Estiu.
En cas contrari, si no es desitja que el xiquet/a aparega a les imatges, s’haurà de manifestar directament a la direcció de l’Escola d’Estiu.
DADES: Les dades facilitades per vosté passaran a formar part dels fitxers automatitzats propietat de l’Ajuntament de Picanya i podran ser utilitzades pel titular del fitxer per a l’exercici de les funcions pròpies en l’àmbit de les seues competències. De conformitat amb la Llei Orgànica 15/99, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, vosté podrà exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant instància presentada en el Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Picanya.

anunci_escola_estiu_2019

Nadales Escola Baladre