viatge_a_panazol_2019t
16 de de setembre de 2019
Nova edició del Viatge a Panazol
Del 8 al 13 d'octubre de 2019
Un any més des de l'Ajuntament de Picanya i el Comité d'Agermanament s'organtiza el tradicional viatge al poble francés de Panazol. Una magnífica oportunitat de disfrutar de l'hospitalitat dels amics i amigues de Panazol i dels paisatges i entorn d'este bonic poble amb el que que, des de 1992, Picanya manté un intens programa d'agermanament.

VIATGE A FRANÇA AGERMANAMENT PICANYA-PANAZOL

VIATGE A PANAZOL
Del 8 al 13 d’octubre de 2019

Eixida des de l’Avinguda Sanchis Guarner (darrere l’Ajuntament) la nit del dia 8 d’octubre.
Abans d’arribar a Panazol, dinar i visita turística de la ciutat medieval de Saint-Cirq-Lapopie a la Vall del Lot el dia 9. Arribada a Panazol prevista sobre les 16:30h.

Tornada diumenge dia 13, arribada a Picanya per la vesprada.

El viatge es realitza en autobús i l’allotjament (preferentment) serà en família. Preu del viatge per persona:

155€ a abonar en el moment de la inscripció.
Les persones que desitgen allotjar-se a l’hotel, a part hauràn d’abonar la factura corresponent a l’establiment.

Inscripció:

per rigoròs ordre d’entrada i subjecta a disponibilitat de places. Places limitades.

La inscripció es formalitzarà al Registre General de l’Ajuntament, Servei DIGA’M, de dilluns a dijous de 9 a 19h i divendres de 9 a 17h. i indicant les dades de les persones que van a viatjar i el nom de la família de Panazol amb la que s’ha establert contacte o, si la preferència és per allotjar-se a l’hotel, el nombre d’habitacions i tipus d’ocupació (doble, triple, individual).

No poden incriure’s menors no acompanyats.

Termini d’inscripció:

fins al 30 de setembre (o fins esgotar les places)

Programa activitats a Panazol:

El programa s’enviarà per correu-e a les persones inscrites que n’hagen facilitat una adreça-e i es posarà a disposició a l’enllaç web http://picanya.org/poble/qui-som/agermanament-amb-panazol
També es podrà sol·licitar al Servei DIGA’m de l’Ajuntament.

Allotjament:

A la inscripció hi ha que indicar la referència (mínim cognoms) de la família o famílies de Panazol en les que es desitja l’allotjament.
Aquelles persones que desitgen allotjament en hotel, poden sol·licitar la informació sobre ubicacio de l’hotel i tarifes al Servei DIGA’M de l’Ajuntament.

viatge_a_panazol_2019t