04 de de desembre de 2019
Xerrada sobre el Tribunal de les Aigües
Per a celebrar els 10 anys de la declaració d'esta institució com a patrimoni de la humanitat

Ahir dimecres 4 de novembre, com ja vam anunciar, tingué lloc la xerrada "El tribunal de les aigües, X aniversari com a patrimoni immaterial de la humanitat".
El Saló de Sessions de l'Ajuntament es va plenar completament per a participar d'esta xerrada col·loqui que va comptar amb les intervencions de Jorge Hermosilla, vicerector de projecció territorial i societat de la Universitat de València, Oonofre Cubells, President del Tribunal de les Aigües, José Bonet i M. José Mascarell (Universitat de Valènci) i Javier Pastor i M. Jose Ordeig (Tribunal de les Aigües). Josep Almenar, Alcalde de Picanya, fou l'encarregat de la presentació de l'acte.
Durant l'acte es va projectar el docufòrum "Semblança del Tribunal de les Aigües".