18 de de desembre de 2019
Pop Art al Poliesportiu Municipal
L'artista picanyer Giacomo Pennicchi transforma un dipòsit de pèl·lets en un llapis de gran format
Un dels objectius de l’art urbà és transformar aquells elements més “lletjos” dels nostres carrers en peces d’art. En eixe sentit s’intervenen mitjaneres, casetes de serveis, murs de formigó... Al nostre poliesportiu tenim un dipòsit de pèl·lets (el material que alimenta els calfadors d’aigua) que havia quedat en un punt molt significatiu, entre les grades i el restaurant.

La mirada de l’artista picanyer Giacomo Pennicchi va “trobar” en aquest dipòsit la forma d’un llapis i, a partir d’ací, el seu talent i la pintura van transformar este dipòsit en una peça artística que juga amb el canvi d’escala per a convetir un element d’ús habitual (un llàpis) en una obra d’art a la via pública. Una proposta molt en la línia del Pop Art i els treballs del nordamericà Claes Oldenburg i les seues peces on trobem pinces, endolls, culleres... de gran format presidint l’espai públic.

street_art_poli

LOCALITZACIÓ: