17 de de febrer de 2020
Fins al 9 de març art al carrer per la igualat
8a edició de la mostra

Este passat dissabte 15 de febrer, tal i com estava previst dins dels actes desenvolupats per l'Ajuntament de Picanya al voltant del 8 de març, tingué lloc la inauguració de la 8a edició de la mostra "Art al Carrer".

Esta mostra, organitzada per l'Associació Dones de Picanya amb el suport de l'Ajuntament, és un recull de diferents peces artístiques realitzades per artistes i col·lectius locals i també per autores i autors d'altres municipis unides pel denominador comú de visibilitzar la necessitat d'un món més igualitari entre dones i homes.

La mostra romandrà al carrer Majors i façana de la Biblioteca fins al 9 de març.

Podeu accedir a la fotogaleria completa ací:

Art al carrer.
19 de de febrer de 2024