cartell29rcdona2020
20 de de febrer de 2020
El divendres 28 de febrer nova edició del Recreo-Cross de la Dona
Recollida gratuïta de dorsals del 24 al 26 de febrer a l'Ajuntament

Com cada any, i com a part de les activitats organitzades al voltant del 8 de març, dia internacional de les Dones, l'Ajuntament de Picanya, amb la col·laboració de l'Associació de Mestresses de Casa Tiryus, el club d'atlestisme Casmesllargues i la Penya Ciclista Tarazona organitzen el Recreo-Cross de la Dona. Una cita a mig camí entre l'esport, la festa i la reivindicació que reunix cada any a milers de dones arribades de tota la comarca de l'Horta Sud.

28 de febrer
Enguany, el Recreo-Cross eixirà des de la Plaça del País Valencià a les 16.15h del divendres 28 de febrer. La benvinguda inicial comptarà amb coreografia col·lectiva, que es tornarà a fer a l'arribada i festa al Poliesportiu.

Inscripció
La recollida de dorsals per a participar en esta 29a edició es pot realitzar de forma gratuïta a l'Ajuntament del 24 al 26 de febrer. Hi ha berenar i samarreta commemorativa per a totes les participants.

També Corre-Cross
Com en anys anteriors el Recreo-Cross també tindrà el seu vessant competitiu. L'organització posa en marxa la 6a edició del Corre-Cross de la Dona, una cursa de prop de 3 kilòmetres amb el mateix recorregut del Recreo-Cross (Pl. País Valencià-Poliesportiu) oberta a la participació gratuïta de dones majors de 14 anys amb trofeus per a les tres primeres i samarretes tècniques per a totes les participants. Eixida a les 16.00h des de la Pl. del País Valencià.

La inscripció per al Corre-Cross és gratuïta i s'ha de tramitar amb antel·lació per mitjà d'esta web:

cartell29rcdona2020
Recreo-Cross de la Dona