desinfeccio_biosval
22 de d’abril de 2020
Treballs de desinfecció al Centre de Salut
També a comerços, instal·lacions municipals i residències de majors

En estos dies és permanent el treball de desinfecció a aquells serveis i instal·lacions que continuen oberts al públic.
Especialment importants són els treballs realitzats al Centre de Salut on s'ha procedit a la desinfecció de tota la instal·lació i també els realitzats a residències de persones majors.
També s'estan realitzat estos treballs de desinfecció a diferents comerços de la nostra localitat, tant aquells que estan oberts (alimentació, quioscs...) com, en uns dies, als establiments que estan tancats, com bars, cafeteries i restaurants, per tal de garantir les millors condicions quan tornen a obrir.

La desinfecció està realitzant-se mitjançant la tècnica de nebulització en fred i amb desifectants homologats contra coronavirus.

La col·laboració entre l'Ajuntament de Picanya i l'empresa Biosval ha permés este intens programa de desinfeccions.

VÍDEO DE LA DESINFECCIÓ AL CENTRE DE SALUT ACÍ

desinfeccio_biosval