14 de de setembre de 2020
La nit estelada al carrer Almassereta
Arranca la segona fase del projecte "Amb altra mirada" per a plenar d'art les façanes del Mercat Municipal

Este mes d'agost ha arrancat la segona fase del projecte "Amb altra mirada" dels artistes picanyers Christian Quesada i Laura Salido (Soul Creator) per a cobrir d'art les façanes del Mercat Municipal.

La nit estelada al Carrer Almassereta
En este mes d'agost va veure la llum la primera peça d'esta segona fase que cobrirà la façana del carrer Mercat.
En concret este nou mural ret homenatge al mestre de postimpresionisme Vicent Van Gogh. Així, al retrat en blanc i negre de l'autor holnadés se suma una visió de la passarel·la sobre el barranc i les característiques cases baixes del carrer Almassereta. Este paisatge tan picanyer s'adapta a la "mirada" de Van Gogh amb una reinterpretació de la seua molt coneguda "Nit estelada" i la incorporació dels seus gira-sols i, com no pot ser d'altra manera, un tractament impresionista de tot el conjunt.
Esta nova mirada s'unix a les de Dalí, Picasso, Frida Kahlo i Javier Mariscal que ja es poden disfrutar a l'Av. Sanchis Guarner.

Temps confinat
31 de de març de 2021