benestar_cultura_09_2020t
29 de de setembre de 2020
Torna la cultura als carrers del nostre poble
Nova programació sota el nom de "Benestar de la cultura a Picanya"

Des d'este proper cap de setmana torna la cultura (de moment la música, i el folklore) als carrers del nostre poble. L'actual crisi sanitària ens obliga a prendre les màximes precaucions i a traslladar qualsevol espectacle a l'entorn més segur possible: l'aire lliure. Però, tot i així, la cultura, la música, el teatre, el folklore, la dansa... han de continuar.

La Cultura és font de felicitat. I en estos temps tan difícils també per als ànims, des de l’Ajuntament de Picanya encetem un programa cultural a l’aire lliure que anirà nodrint-se de propostes variades i de les que vos informarem puntualment a través dels mitjans municipals.
Perquè la CULTURA és SEGURA, és vital i és sanadora i per això vos convidem a participar i a assistir als espectacles i concerts que vos proposem...

Entre totes i tots hem de garantir el compliment de les mesures de seguretat que han d'evitar al màxim el contagi de la COVID 19.
Les activitats són gratuïtes i amb forament limitat.
L’assistència requereix inscripció prèvia que podeu tramitar per mitjà dels enllaços que trobareu a peu de cada anunci de cada espectacle.

realenc

DISSABTE 3 D’OCTUBRE, 20.00h, Passeig de les Lletres – Av. Sanchis Guarner
ACTUACIÓ DEL GRUP DE DANSES REALENC DE PICANYA
XVII Campanya d’Intercanvis Musicals 2020 – organitzada per F.S.M.C.V.
>> Reserva d'entrades ACÍ.

umuspicanya

DIUMENGE 4 D’OCTUBRE, a les 18.00h, Pati Escola Ausiàs March
CONCERT DE LA UNIÓ MUSICAL DE PICANYA
Programa EXCEL·LENT Música de Banda – organitzat per la Diputació de Valencia.
A les 17.30hores, la BANDA farà un PASSACARRER.
>> Reserva d'entrades ACÍ.

galera_blasco

DIUMENGE 18 D’OCTUBRE, dues representacions, a les 13.00h i a les 18.00h Darrere del Centre Cultural – C/ VG. de Montserrat cantó C/ Sant Francesc
PROJECTE SONA BIT-THOVEN
Concert de piano a càrrec d’Antonio Galera i Laura Blasco.
Idea i direcció artística d’Antonio Galera – Societat Filharmònica de Picanya – Festival dels Horts. Col·labora Laura Blasco.
2020 – ANY BEETHOVEN – 250 anys del naixement d’un dels més icònics músics de la cultura occidental.
>> Reserva d'entrades ACÍ.

benestar_cultura_09_2020t