03 de de desembre de 2020
L'Ajuntament lliura més de 40.000 bosses de paper al xicotet comerç
Suport al comerç local, defensa del medi ambient i conscienciació en la lluita contra el coronavirus

Des de l'Ajuntament de Picanya, amb els suport de la Conselleria d'Economia de la Generalitat Valenciana s'ha posat en marxa una nova campanya de suport al xicotet comerç local amb el repartiment de més de 40.000 bosses.
Esta campanya busca un triple objectiu:

Estalvi per als comerços
Les bosses es lliuren als comerços de forma gratuïta amb el que els negocis locals s'estalvien la despesa de l'adqisició d'estos materials bàsics.

Protecció del medi ambient
Les bosses estan realitzades en paper reciclat pel que s'evita l'ús de bosses de plàstic. Unes bosses, les de plàstic, que ja supoen un molt greu problema medi-ambiental.

Conscienciació en la lluita contra la propagació de la COVID
Les bosses inclouen el text "Respecta les distàncies per a continuar estant molt a prop". Este lema vol incidir en la necessitat de respectar les distàncies interpersonals de seguretat (entre 1'5 i 2 metres) en entorn, com el comerç, on hi ha acumulació de persones en espais tancats i, on per tant, les possibilitats de contagi augmenten.

Picanya des del balcó 9
03 de de juny de 2020