16 de de febrer de 2021
Feminisme i lluita per la igualtat des dels balcons
9a edició de la Mostra "Art al Carrer"

Del 13 de febrer al 9 de març el carrer Major acull una nova edició, la 9a, de la mostra "Art al Carrer".

"Art al carrer" és una exposició organitzada per l'Associació Dones de Picanya amb el suport de l'Ajuntament, on es mostren, als balcons del carrer Major, tot un recull de diferents peces realitzades per artistes i col·lectius locals i també per autores i autors d'altres municipis unides pel denominador comú de visibilitzar la necessitat d'un món més igualitari entre dones i homes.

Tot i que enguany, la pandèmia obligat a modificar de forma molt important les activitats al voltant d'este event, des de l'organització s'ha volgut mantindre l'activitat i fer, en este 2021, una edició que té en les xarxes socials la seua extensió.

Podeu accedir a la fotogaleria completa ací.

Art al carrer.
19 de de febrer de 2024