TALL_AIGUA_POTBLE_2021_02_25
22 de de febrer de 2021
Tall d'aigua potable a tot el poble el proper dijous 25 a les 23.30h
Per treballs de millora de la xarxa de distribució

Dijous vinent 25/02/21 en horari nocturn l'empresa subministardora Aigües de l´Horta procedirà a realitzar operacions de manteniment i millora en la infraestructura de proveïment d'aigua potable de Picanya.

Estos treballs suposaran haver de tallar el subministrament d'aigua potable a la totalitat del municipi des de les 23.30h del dijous 25/02/21 fins, aproximadament, les 05.30h de la matinada del divendres 26/02/21 (en cas de no haver-hi imprevistos), és a dir amb una durada màxima aproximada i estimada de 6 hores.

Concretament es realitzaran en paral·lel els següents treballs:

• Renovació integral del mecanisme intern de la vàlvula hidràulica reductora de pressió situada a l'entrada del municipi (C/ Verge del Carmen cantó amb Avda/ Jaume I), component clau del funcionament i protecció de la infraestructura de subministrament d'aigua potable.
• Execució i posada en servei d'un nou encreuament de xarxa de distribució d'aigua potable en intersecció entre C/ Travessera Diputació amb C/ Sol per a donar servei a la renovada xarxa de distribució de C/ Sol i augmentar la robustesa del subministrament en esta zona.

Per part d'Aigües de l´Horta es publicarà el tall de subministrament en web i mitjançant els canals telemàtics habituals (servialertas email/SMS a aquells clients amb dades de contacte informats i avís al Telèfon d'Avaries/Atenció al Client 24h).

Més informació: Aigües de l'Horta.

TALL_AIGUA_POTBLE_2021_02_25