llibre antologia
13 de de maig de 2021
"Antologia", un recull plural de passió per l'escriptura
L'Ajuntament edita este recopilatori de l'obra de la "Generació del 14"

"Antologia" és el nou llibre editat per l'Ajuntament de Picanya amb un recull d'escrits posats blanc sobre negre pel cercle d'escriptors i escriptores del nostre poble "Generación del 14". Un grup d'apassionats per la literatura que va nàixer arran dels cursets d'escriptura creativa organitzats al context del Maig Literari.

Un caleidoscòpic de relats
La vida no és monocromàtica; té dies tristos i uns altres alegres, moments reflexius i uns altres vitals, experiències reals i altres imaginàries. També les vivències de cada persona són diferents. Per eixa raó els relats que componen este volum no tenen una unitat temàtica, són una heterogènia mostra de relats i poemes escrits per autors i autores que, a partir dels tallers del Maig Literari de Picanya, s'han dedicat a explorar el fascinant món de l'escriptura creativa.
La intenció d'autores i autors no és un altra que aconseguir compartir amb les lectores i lectors eixos moments, eixa tristesa o eixa alegria que va inspirar els escirts, eixa satisfacció per trobar una història original i contar-la d'una forma atractiva, eixa devoció per l'escriptura que unix a la genereació del 14.

Relats
MARIO CABALLERO
-Las campanas de Verona
-La caverna
MARIBEL BASCONES
-Mi calle en silencio
-Les oronetes
SEFA LAFUENTE
-Flores para Celia
-Blanco roto
CONSTANZE WALIÑO
-El abuelo
-Mi amiga hace limpieza
PAQUI SERRADOR
-Hoy empieza el futuro de Roma
-Ruta nocturna
-La vida quotidiana
-Otoño
AURE LERMA
-A todos ellos
-On són les paraules
MAJO JUAREZ
-La noche que Dios habló
-Doce de mayo
GUSTAVO ZARAGOZA
-El forastero
-Extraños en un tren
XELO MAÑAS
-La prima Vera
-Ante una hoja en blanco
R. FRAN DE ROIS
-Diario de un guionista
-Fin de trayecto. El Bunquer K32
INES SAPIÑA
-Despedida
-Calcetín rojo
ELENA NAVARRO ESLAVA
-El reencuentro
MANU LECHA
-Conformismo o la lucha por la libertad
-Luz bella

Es poden recollir exemplars (gratuïtament) d'este llibre a la biblioteca municipal.

També pode accedir al llibre, en format PDF, ací.

llibre antologia