cartell_lliurament_premis_concepcion_alexandre_2021
25 de maig de 2021
Acte de lliurament dels Premis "Concepción Aleixandre a la dona científica valenciana"
3a edició

Este proper divendres 28 de maig (20.00h) el pati de l'Escola Baladre acull l'acte de lliurament de la 3a edició dels Premis "Concepción Aleixandre a la Dona Científica Valenciana" atorgats per l'Ajuntament de Picanya.

En este acte intervindran la Dra. PAULA RUIZ HUESOBiotecnòloga, investigadora i divulgadora científica, la Dra. EMILIA MATALLANA Catedràtica de Bioquímica i Biologia Molecular. Institut de Biologia Integrativa de Sistemes de la Universitat de València - CSIC, la Dra. EVA ALCÓN SOLER Rectora de la Universitat Jaume I i PEPE ALMENAR NAVARRO Alcalde de Picanya.
També parlaran les científiques premiades en esta 3a edició dels Premis i que són:
Dra. MARTA BENET GIMÉNEZ premiada en la CATEGORIA LOCAL: Trajectòria consolidada.
Dra. M JESÚS VICENT DOCON premiada en la CATEGORIA COMUNITAT VALENCIANA.
Dra. DOLORES CORELLA PIQUER PREMI ESPECIAL HONORÍFIC.

L'accés a l'acte es realitza amb reserva prèvia d'entrades per mitjà D'ESTE FORMULARI.

cartell_lliurament_premis_concepcion_alexandre_2021

Vídeos relacionats