convocatoria_projectes_solidaritat_2019
27 de de juliol de 2021
Oberta la convocatòria d'ajudes a projectes de cooperació i desenvolupament
Entitats de solidaritat sense ànim de lucre

L'Ajuntament de Picanya, a instància del Consell Municipal de Solidaritat acaba de fer pública la convocatòria d’ajudes per a a actuacions en cooperació amb països en vies de desenvolupament i projectes del quart món. Primer: Objecte:

L’objecte i la finalitat d'esta convocatòria és el cofinançament de projectes, activitats i programes, mitjançant la concessió de subvencions per a l’execució dels mateixos en països estructuralment empobrits, la finalitat dels quals siga contribuir al progrés humà econòmic i social dels pobles més desfavorits, així com projectes del quart món que repercuteixen de manera directa a persones afectades del nostre entorn, a través d’organitzacions no governamentals (ONGD), associacions, entitats i fundacions sense ànim de lucre.

Una altra línia d’actuació inclosa en aquestes bases són les que tinguen com a objecte el suport a accions humanitàries en situacions d’emergència.

Entitats Beneficiàries
Podran tenir la condició d’entitat beneficiària les previstes en l’art.24 de la Llei de Cooperació al desenvolupament de la Comunitat Valenciana, així com les associacions i fundacions sense ànim de lucre que contemplen en les finalitats dels seus estatuts la cooperació al desenvolupament.
A banda d'altres requesits les ONGD sol·licitants hauran d’acreditar la seua experiència prèvia de quatre projectes de cooperació en països en desenvolupament, individualment o en agrupació amb altres ONGD.

Bases reguladores
Les Bases Reguladores són les aprovades per Junta de Govern de l’Ajuntament de Picanya en data 12 de gener de 2018 i publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València número 26, de 6 de febrer de 2018.

Sol·licituds

Les sol·licituds, per les quals se sol·licita ajuda en la present convocatòria, es presentaran atenent al procediment i models establits en l’Oficina Virtual de l’Ajuntament de Picanya.

Més informació ACÍ.

convocatoria_projectes_solidaritat_2019