WhatsApp Image 2021-07-07 at 09.11.13
28 de de juliol de 2021
Primers passos del Pla d'Inclusió i Cohesió Social de Picanya
Una iniciativa per a reduir els factors de desigualtat i vulnerabilitat social i per a promoure l'autonomia de les persones i els col·lectius socials, des de l'activació inclusiva.

El nostre poble ja ha posat en marxa el Pla d'Inclusió i Cohesió Social 2021-2025 amb el qual es pretén crear un document de treball on estiguen recollides les línies bàsiques d’accions socials per al conjunt de la població.

Des de l’Ajuntament de Picanya es vol donar resposta a les diferents necessitats socials de les persones en situació de risc i exclusió social, tot i desenvolupant el Pla Valencià d'Inclusió i Cohesió Social. El dimarts 6 de juliol es va fer la primera presa de contacte per tal de planificar l'agenda i el cronograma a seguir.

Un pla per a promoure la cohesió social
El Pla d'Inclusió i Cohesió Social 2021 de l’Ajuntament de Picanya és l'eina de planificació, ordenació, gestió i direcció estratègica de les mesures i accions d'Inclusió i Cohesió Social vinculades a l'Ajuntament de Picanya. Una oportunitat per a reduir els factors de desigualtat i vulnerabilitat social, per a promoure l'autonomia de la persones i els col·lectius socials, des de l'activació inclusiva i la vida independent, i per a promoure la cohesió social a partir del sentiment de pertinença a la col·lectivitat i al territori, dels valors de la solidaritat.

El Pla d'Inclusió i Cohesió Social 2021 de l’Ajuntament de Picanya compta amb el suport de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

WhatsApp Image 2021-07-07 at 09.11.13

pla_cohesio_social