25 de de novembre de 2021
Acte homenatge a les víctimes de violència de gènere
25 de novembre dia internacional contra la violència cap a les dones

Flora, Conchi, Alicia, Mari Carmen, Mari Cruz, Jordina, Paula, Pilar, Mª Soledad, Warda, Betty, Lucía, Mª Teresa, Katia, Katherine, Alla, Nicoleta, Rocío, Alicia, Consuelo, África, Hasna, Johana, Mari Ángeles, Inmaculada, Luisa, Amal, Antonella, Pamela, Oksana, Carmen, María Pilar, Zuita, Mónica, Erika, María Isabel i altra dona de la que no es coneix encara la identitat són les 37 dones assassinades per les seues parelles o ex-parelles en el que va de 2021.
El nombre de víctimes des de 2003 ascen a 1.117 dones assessinades.

Una xifra esgarrifosa que, com a societat, no podem admetre de cap manera.

Hui, 25 de novembre, se celebra el dia internacional contra la violència cap a les dones. Per este motiu des de l'Ajuntament de Picanya s'ha organitzat tot un seguit d'actes que intenen conscienciar i avançar en el camí d'acabar amb esta terrible malaltia de la nostra societat i, tot i coincidint amb esta data del 25 de novembre, s'ha organitzat una acte de rebuig de la violència contra les dones i homenatge a les víctimes.

Flors en record de les víctimes
En este acte de rebuig de la violència de gènere i l'homenatge a les víctimes. Després d'un parlament inicial, representants del món educatiu i social del nostre poble han llegit un per un, el nom de les víctimes de violència de gènere d'enguany i s'han depositat unes flors de tel·la a la porta de l'Ajuntament.
Un minut de silenci ha tancat l'acte.

Fotogaleria completa de l'ací

Art al carrer.