anunci_homenatge_covid
09 de de desembre de 2021
Acte Homenatge a l'esforç solidari de persones i col·lectius del nostre poble, durant l'actual crisi sanitària
Centre Cultural, dissabte 11 de desembre, 12.00h

Este proper dissabte 11 de desembre el Centre Cultural de Picanya acollirà l'acte homenatge a l’esforç solidari de persones i col·lectius del nostre poble, durant la crisi sanitària provocada per la COVID-19.
Este acte, que comptarà amb l'actuació de la Unió Musical de Picanya, es vol fer servir per a reconèixer el treball realitzat per diferents persones i col·lectius en la lluita, encara oberta, contra el maleït virus i posar en valor la solidaritat coma peça clau en la lluita contra les adversitats..

Homenatge al personal del Centre de Salut
Esta trobada servirà per a lliurar la Placa en homenatge a tot el personal del Centre de Salut de Picanya que l'Ajuntament instal·larà a la façana d'esta instal·lació.
El metge, Ricardo Navarro Tarín, coordinador del Centre de Salut durant tot el temps de la pandèmia rebrà la Medalla de la Vila. Este guardó, acordat per unanimitat pel Ple de l'Ajuntament, vol reconèixer el treball i l'exemple del Dr. Ricardo Navarro que, en lloc de jubilar-se (com, per edat, podria haver fet) va triar mantindre's en el seu càrrec i romandre en primera línia de la lluita contra el virus tot i arriscar la seua salut i la de la seua família i donar així el màxim significat a la paraula metge.

DISSABTE, 11 de desembre de 2021, a les 12.00h. al Centre Cultural.

Accés mitjantçant invitació o inscripció via ESTE FORMULARI

anunci_homenatge_covid