asfaltat_carrers_gener_2022
20 de de gener de 2022
Obres de renovació de l'asfalt a diferents carrers
Durant el primer trimestre d'enguany

Des dels diferents serveis municipals està previst que en este primer trimestre de 2022 arranquen les obres de renovació de l'asfaltat de diferents carrers (i trams de carrer) del nostre poble.

En concret està previst actuar a: Av. l'Arenal, Av Sanchis Guarner (zona de la piscina coberta), C/ Verge del Pilar, C/Sant Antoni Abat, C/Preciosíssima Sang, C/ Sant Francesc, C/ Bonavista, C/ Sant Rafael, C/ Josep Martí Ros, C/ Verge del Carme, C/ Ramón i Cajal,  Dr. Herrero (des de carrer Colon a carrer Sant Pasqual).

També està previst l'acondicionament i millora d’interseccions als carrers Sant Joan Baptista, C/ Bonavista i C/ Sant Rafael, i la reurbanització del carrer La Florida que passa a ser un carrer amb plataforma única.

asfaltat_carrers_gener_2022