berenarpm_01
12 de d’abril de 2022
Berenar de retrobada de les Persones Majors
Una vesprada de converses i bona companyia

En estos anys de pandèmia les persones majors han estat, sens dubte, les que més han patit per les conseqüències d'una malaltia que les va afectar físicament (la gran majoria dels casos més greus foren en persones majors) i també socialment, amb la separació de les seues persones més estimades, la família i també amb el trencament de rutines, activitats, complicitats...

Per tal de retrobar-se i celebrar esta certa noramilitat que anem recuperant poc a poc, des de l'Ajuntament, amb la col·laboració de l'associació de persones majors i l'associació de mestresses de casa Tyrius, el passat divendres 8 d'abril s'organitzà un berenar de retrobada amb animació musical.

Més de 200 persones majors del nostre poble van disfrutar d'esta vesprada de conversa i bona companyia.

berenarpm_01

berenarpm_05