ajudes_accessibilitat_2022
18 de d’octubre de 2022
Obert el termini per a sol·licitar les ajudes per a millorar l'accessibilitat dels habitatges
L'oficina municipal d'habitatge (oficina Xaloc) ofereix assessorament per a la tramitació

La Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica ja ha fet pública la convocatòria d'ajudes per a l'exercici 2022 per a la millora de l'accessibilitat als habitatges del Pla estatal per a l'accés a l'habitatge 2022-2025.

Assessorament gratuït per a la tramitació
L'oficina municipal d'habitatge (Oficina Xaloc) presta, com en totes estes convocatòries, informació completa i assessorament a l'hora de tramitar estes ajudes.

Concurrència competitiva
El procediment de la concessió serà de concurrència competitiva, per rigorós ordre de presentació de les sol·licituds, fins a l'exhauriment dels fons previstos.
Les obres podran iniciar-se abans de la sol·licitud de les ajudes sempre que no s'hagen finalitzat en el moment de la sol·licitud. S'entendrà com a data de terminació d'obres la que conste en el certificat final d'obra o en l'expedició de l'última factura d'obres, en cas que no siga necessari aportar-hi el projecte. Les obres hauran d'haver-se iniciat amb posterioritat a l'1 de gener de 2021.
El termini per a la presentació de la sol·licitud d'ajuda s'iniciarà el 13 d'octubre i finalitzarà l'1 de desembre, inclusivament.

ajudes_accessibilitat_2022