carril_bici_realenc
05 de de gener de 2023
Primers passos per a l'adaptació d'un camí rural com a nou tram de via preferent per a bicis i vianants
Connectarà els carrils existents per a arribar al Poliesportiu i el que permet arribar al municipi d'Alaquàs

Els serveis municipals han aconseguit una subvenció de 60.000 € de la Diputació de València (Àrea de medi ambient) per a la connexió de dos trams de carril bici que, actualment, estan inconnexos: el tram d'accés al poliesportiu municipal de Picanya amb el tram que accedeix a la població veïna d'Alaquàs.

L'actuació, en la zona de la partida de la Martina, millorarà les vores actuals del camí i la senyalització, tot i adaptant el camí a una via amb preferència per a ciclistes i vianants  en la línia de les ja existents en aquesta zona.

D'esta manera el carril bici de Picanya tindrà una nova connexió intermunicipal com les existents ja amb poblacions colindants com ara Paiporta, Torrent, València, Xirivella, Alcàsser...

mapa_obra_carril_bici_alquas_xarxes

Amb el suport de: