vehicle_electric_01
20 de de gener de 2023
Més vehicles 100% elèctrics per als serveis municipals
Es reduix a zero l'emissió de gasos contaminants i el soroll en els desplaçaments

Ja estan treballant els nous vehicles 100% elèctrics per als serveis d'obres i manteniment adquirits per l'Ajuntament de Picanya. En concret són tres els vehicles que ja estan prestant serveis i que se sumen al vehicle 100% elèctric que ja utilitza la Policia Local.

L'objectiu d'aquesta mesura és la renovació del parc de vehicles que utilitza combustibles fòssils per vehicles elèctrics endollables i de pila de combustible, tot i fomentant així la disminució de les emissions de CO2 i d'altres emissions contaminants, la millora de la qualitat de l'aire, l'estalvi energètic i la diversificació de les fonts energètiques en el transport, així com la consegüent reducció de la dependència dels productes petrolífers.

Per esta compra els Serveis Municipals han aconseguit una subvenció de 23.000€ a càrrec del programa Moves III finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU i s'emmarca en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya.

logos_moves_3

vehicle_electric_02