xerrada_mediaprop_2023_02_21
16 de de febrer de 2023
Xerrada informativa: Què és MEDIAPROP?
Sessió informativa sobre el servei de mediació per a resoldre conflictes sense arribar al jutjat

El dimarts 21 de febrer, 18.30h, el saló de plens de l'Ajuntament acull una xerrada informativa sobre els servei MEDIAPROP que ja s'ofereix al nostre poble de forma gratuïta.

Servei MEDIAPROP
De la col·laboració entre la Generalitat Valenciana Generalitat Valenciana Conselleria de justícia, Interior i Administració publica i l'Ajuntament naix un nou servei gratuït per a la nostra ciutadania: MEDIAPROP Picanya.

Què és el MEDIAPROP?
Es un servei gratuït i pròxim que, té com a finalitat la gestió de conflictes juntament amb les parts implicades, amb la finalitat d'arribar a una resolució d'aquests mitjançant un procés àgil i alternatiu al tradicional recurs de la justícia ordinària ,finançat per la Generalitat i prestat per professionals de l'advocacia en les dependències que els ajuntaments posen a la disposició de la ciutadania.

Més informació sobre este servei.

xerrada_mediaprop_2023_02_21